Pagina's

vrijdag 5 juli 2013

Luiertaarten voor Tijn en Luuk

Al weer een tijdje niet geblogd, sorry!
Heb wel veel leuke dingen gemaakt, maar ik neem niet altijd de tijd om er meteen een blogje over te schrijven.

Vanaf vanmiddag heeft dochterlief vakantie en wordt het allemaal wat minder hectisch, hopelijk kan ik dan wat achterstallige blogjes schrijven.

Wat ik jullie nog graag wilde laten zien, zijn de luiertaarten die mijn moeder voor Luuk en Tijn heeft gemaakt. Vinden jullie ze niet prachtig?



Ben momenteel bezig om wat lopende projectjes af te ronden, zodat ik in de vakantie met iets nieuws kan beginnen. Ik ga binnenkort het patroon van Kip Katrien van Stip en Haak bestellen. Ben zo weg van al haar patronen! Lijkt me wel een leuk project voor in de vakantie!

Verder neem ik ook wat vilt mee. En een ereader natuurlijk!

Voor iedereen die binnenkort vakantie heeft: een hele fijne vakantie gewenst!

Liefs,
Renske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!