Pagina's

vrijdag 17 mei 2013

I love Tijn!

Afgelopen maandag beviel mijn zus van een zoon, Tijn.

Al maanden was ik bezig om kadootjes te maken voor mijn zus, en voor mijn andere zus, die momenteel hoogzwanger is.

En eindelijk kan ik nu laten zien wat ik heb gemaakt!

Voor de babykamer maakte ik een tak met uiltjes.

Ik heb hiervoor een stans gebruikt van Marianne Design, en de Cuttlebug van mijn moeder (bedankt mam!).
De tak is van de Action.
 Verder haakte ik een muziekuil, het gratis patroon vond ik op de blog van Iefke Meijer. Bedankt Iefke voor het delen van dit patroon!



Voor op de commode naaide ik dit mandje. Het mandje is omkeerbaar. In het zakje past precies een verpakking babydoekjes. Leuk voor op de commode! De letters zijn gemaakt met flockfolie (bedankt zus!). Het patroon is van Madebynijn. Mijn zusje heeft er ontzettend veel leuke reacties op gekregen in het ziekenhuis. Erg leuk om te horen! Denk dat ik er in de toekomst nog wel meer ga maken ;-)

En voor mijn lieve nichtje Mara haakte ik een konijn. Aan het begin van de zwangerschap vertelde ze dat mama een konijn in haar buik had. Dat vond ik zo grappig dat ik besloot om haar een konijn voor haar te maken. Een tijdje geleden haakte ik er ook al één voor mijn eigen dochter.
Het patroon is van Stip & Haak.

De kadootjes voor mijn andere zus liggen ook al klaar, nog even geduld tot zij ook is bevallen! Eerst nog even lekker genieten van Tijn.

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Geniet maar lekker van je kleine neefje! Leuke spulletjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, tante! ;-)
    Wat een super leuke cadeautjes! Niet alleen om te krijgen, maar ik denk ook om te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk allemaal, prachtig gedaan. Wat zullen ze hier blij mee zijn. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd, geniet maar lekker van je kleine neefje!
    Leuke spulletjes heb je gemaakt en de twee konijnen zijn super!

    Groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke cadeautjes!
    Dank voor het delen van mijn patroon!
    Het ziet er allemaal echt leuk uit.
    dat mandje voor de doekjes vind ik erg leuk, er zitten in
    mijn familie en vriendenkring binnenkort ook baby's aan te komen,
    ga het zeker ook proberen te naaien, dus jij ook dank voor het delen van dat patroon!
    groetjes Iefke.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!